شماره ۶ و ۷ ماهنامه مدیریت رسانه در ۱۰۰ صفحه منتشر شد که در این شماره موضوع «مدیریت انواع مختلف رسانه‌ها» مورد توجه قرار گرفته است.

سرمقاله این شماره با عنوان «دانش مدیریت و مدیریت دانش» به قلم مهدی قمصریان، مدیرمسئول این ماهنامه، نگاشته شده است که در آن به اهمیت مدیریت دانش در رسانه‌ها پرداخته شده است.

همچنین یادداشت ویژه این شماره به نام «نقش اقتصاد فرهنگ و هنر در اقتصاد مقاومتی» به قلم غلامرضا خلیل ارجمندی منتشر شده است.

مدیریت رسانه

«رسانه تلویزیون؛ پیشرفت‌ها و چالش‌ها»، «ویژگی‌های رسانه رادیو و مدیریت آن»، «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت رسانه‌های مکتوب»، «خبر، خبرگزاری و چالش‌ها»، «بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان‌های رسانه‌ای»، «تاریخچه و چشم انداز رادیو» و «مدیریت رسانه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی» هفت مقاله به زبان فارسی این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه هستند. ضمنا یک مقاله به زبان انگلیسی و با عنوان «social media and journalism: what works best and why it matters» به خوانندگان ارائه شده است.

طاهر روشندل اربطانی، حجت الله عباسی، نازیلا شفیعیان، هاجر آصف، داود مؤمنی، مریم حق‌شناس، قاسم صفایی‌نژاد، سودابه رادفرد و از همکاران تحریریه و نویسندگان مقالات شماره فروردین و اردیبهشت 93 ماهنامه مدیریت رسانه هستند.

علاقه‌مندان برای خرید این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag. ir درخواست دهند. ‬‎

فردا

مشرق

نسیم

آنا

تریبون

نیویدار

تهران پرس

سراج24

جهان

ندای انقلاب

تابناک

تعامل

عصرایران