نهمین شماره از ماهنامه علمی‌تخصصی «مدیریت رسانه» با موضوع «مدیریت رسانه و فناوری اطلاعات» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی‌ تخصصی «مدیریت رسانه»، نهمین شماره این ماهنامه با موضوع «مدیریت رسانه و فناوری اطلاعات»، در ۱۰۰ صفحه به مدیرمسئولی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر شد.

سرمقاله نهمین شماره ماهنامه علمی‌ تخصصی «مدیریت رسانه»، با عنوان «فناوری رسانه‌ساز» به قلم محمدحسین کاشی‌پز‌ها، از مدیران فناوری اطلاعات کشور با تبیین نقش فناوری اطلاعات در سطوح فنی و محتوایی رسانه، بر همگرایی بین فناوری و رسانه تاکید می‌کند.

در شماره فروردین‌ماه این ماهنامه، مقالات «نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در رقابت بین رسانه‌های مدرن و سنتی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات توسعه»، «تأثیر فناوری نوین در مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های رسانه‌ای» و «مدیریت رسانه‌های آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانه‌ای» منتشر شده است.

«فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات توسعه»، «تأثیرات و کارکردهای تلفن همراه»، «تأثیر تکنواوژی‌های‌نوین ارتباطی بر فرهنگ» و «تکنولوژی‌های نوین پخش تلویزیونی» از دیگر مقالات فارسی این شماره از ماهنامه علمی‌تخصصی «مدیریت رسانه» است.

نازیلا شفیعیان، داود مؤمنی، قاسم صفایی‌نژاد، علی سعد، مریم حق‌شناس، هاجر آصف، و حجت‌اله عباسی مقالات نهمین شماره مدیریت رسانه را تألیف کرده‌اند.

علاقمندان جهت خرید نهمین شماره از ماهنامه علمی‌ تخصصی «مدیریت رسانه» می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۳۹، درخواست خود را ثبت کنند.